CLIENTUL/UTILIZATORUL poate efectua COMENZI pe SITE, prin adaugarea PRODUSELOR si/sau SERVICIILOR dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza COMANDA efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un PRODUS si/sau un SERVICIU este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui PRODUS/SERVICIU in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii COMENZII, nu atrage dupa sine inregistrarea COMENZII, implicit nici rezervarea automata a PRODUSULUI/SERVICIULUI.
Anunt important: Produsele aduse pe baza de comanda (status: precomanda) sau realizate la comanda/status: precomanda (nu se afla in stoc conform specificatiilor clientului) NU SE POT RETURNA. Pentru aceste produse este necesara achitarea unui avans de minim 30%.
*statusul "Precomanda" reprezinta statusului unui produs sau grup de produse pentru care clientul are posibilitatea de a plasa o comanda a acelui bun sau grup de produse, care nu se afla in stocul firmei noastre si se aduce special pentru acesta in urma comenzi plasate pe site, telefonic sau prin whatsapp.
In momentul primirii comenzii de la curier, va rugam sa verificati integritatea coletului si verificati foarte bine ca ambalajul sa nu fie lovit!
In situatia in care constatati MICI degradari, colturi sau margini indoite sau produsul lovit sau crapat, va rugam sa notati pe AWB sau pe PROCESUL VERBAL al curierului " AMBALAJ DETERIORAT IN URMA TRANSPORTULUI & PRODUS DEFECT".
Semnati AWB pentru primire DOAR Dupa ce ati facut aceste observatii pe Awb sau pe Procesul Verbal!
Prin finalizarea COMENZII, CLIENTUL consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare online, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii COMENZII.
Prin finalizarea COMENZII, CLIENTUL consimte ca Camera Bebelusului poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de Camera Bebelusului, in orice situatie in care este necesara contactarea CLIENTULUI.
Camera Bebelusului poate anula COMANDA efectuata de catre CLIENT, in urma unei notificari prealabile adresate CLIENTULUI, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
Art. 19. - Garanţia este obligatorie din punct de vedere juridic pentru ofertant, în condiţiile specificate în declaraţiile referitoare la garanţie şi în publicitatea aferentă.
Art. 20. - (1) Garanţia trebuie să cuprindă menţiuni cu privire la drepturile conferite prin lege consumatorului şi să ateste în mod clar că aceste drepturi nu sunt afectate prin garanţia oferită.
(2) Garanţia trebuie să precizeze elementele de identificare a produsului, termenul de garanţie, durata medie de utilizare, modalităţile de asigurare a garanţiei - întreţinere, reparare, înlocuire şi termenul de realizare a acestora, inclusiv denumirea şi adresa vânzătorului şi ale unităţii specializate de service.@
(3) Garanţia trebuie redactată în termeni simpli şi uşor de înţeles.
@Alineatul (2) a fost modificat prin art. I pct. 8 din O.U.G. nr. 174/2008.
Art. 21. - (1) La cererea consumatorului garanţia va fi oferită în scris sau pe orice alt suport durabil, disponibil şi accesibil acestuia.
(2) În cazul în care garanţia nu respectă prevederile alin. (1) şi ale art. 20, valabilitatea acesteia nu este afectată, consumatorul având dreptul de a solicita vânzătorului îndeplinirea condiţiilor incluse în declaraţiile referitoare la garanţie.
Art. 22. - (1) Clauzele contractuale sau înţelegerile încheiate între vânzător şi consumator înainte ca lipsa de conformitate să fie cunoscută de consumator şi comunicată vânzătorului, care limitează sau înlătură, direct ori indirect, drepturile consumatorului prevăzute de prezenta lege, sunt nule de drept.
(2) În cazul produselor folosite, consumatorul şi vânzătorul pot conveni reducerea termenului prevăzut la art. 16, dar nu la mai puţin de un an de la data livrării produsului.
Magazinul nostru respectă garanția legală de conformitate.
Atelier garantii si service: Showroom Camera Bebelusului - Str. Mămulari Nr. 6, în spatele magazinului Unirea Shopping Center - zona Parcare Supraterană, București, Sector 3
Email: office@annebebe.ro
Potivit legislatiei in vigoare, CLIENTUL isi poate exercita dreptul de retragere din CONTRACT in termen de 14 (paisprezece) zile CALENDARISTICE de la intrarea in posesie a PRODUSELOR.
In cazul in care CLIENTUL solicita retragerea din CONTRACT in cadrul termenului legal, in cazul in care COMANDA este achitata, Camera Bebelusului va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile CALENDARISTICE de la data informarii magazinului Camera Bebelusului de catre CLIENT asupra deciziei sale de retragere din CONTRACT.
Suma va fi returnata pentru COMENZILE achitate cu OP / Ramburs/ Card bancar-> DOAR prin virament bancar.
Pentru comenzile care au fost achitate total sau partial cu card cadou / voucher cadou banii NU pot fi returnati, Voucherul / Cardul Cadou se va reemite si va putea fi folosit in termen de maxim 6 luni de la data primei emiterii.
Magazinul CameraBebelusului.ro va putea amana rambursarea sumei pana la primirea PRODUSELOR vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi PRODUSELE (se va lua data cea mai recenta).
Magazinul CameraBebelusului.ro isi rezerva dreptul de a diminua sumele rambursate CLIENTULUI cu valoarea care rezulta din manipularea PRODUSELOR, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionalitatii PRODUSELOR.
Sunt exceptate de la dreptul de retragere din CONTRACT urmatoarele:
contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al CLIENTULUI si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a CONTRACTULUI de catre Magazinul CameraBebelusului.ro sau Furnizorilor sai;
furnizarea de PRODUSE COMANDATE DE CLIENT sau CONFECTIONATE dupa specificatiile prezentate de CLIENT sau personalizate in mod clar;
furnizarea de PRODUSE care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
furnizarea de PRODUSE sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de catre CLIENT (PRODUSE CARE INTRA IN CONTACT CU PIELEA BEBELUSILOR);
contractele in cazul carora CLIENTUL a solicitat în mod special Magazinul CameraBebelusului.ro sau furnizorilor sai sa se deplaseze la domiciliul sau pentru a efectua lucrari urgente de reparatie sau de intretinere. Daca, cu ocazia unei astfel de vizite, CameraBebelusului.ro sau furnizorii sai presteaza alte servicii in afara celor solicitate in mod expres de catre CLIENT sau furnizeaza alte PRODUSE decat piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrarilor de întretinere sau de reparatie, dreptul de retragere se aplica respectivelor SERVICII sau PRODUSE suplimentare;
*** In cazul in care clientul primeste comanda, scoate produsul din cutia originala si deterioreaza ambalajul original sau produsul, produsele comandate NU vor mai putea fi returnate pentru ca NU vor mai putea fi vandute !
*** In cazul in care clientul trimite retur comanda, se va asigura ca aceasta sa ajunga cu ambalajul produsului nedeteriorat, pentru a putea fi revandut ! Altfel, nu se va accepta returul produselor !
*** In situatia unui retur, clientul care solicita returul produsului se va asigura ca produsul are toate accesoriile, are toate elementele initiale si ca nu are zgarieturi, deformari sau deteriorari in urma dezambalarii. SC ARTCONFEX SRL, nu primeste retur produse care nu se afla in ambalajele initiale intacte si/sau cu etichete, plastice sau alte elemente lipsa.
*** Produsele care prezinta urme de uzura, folosire, deteriorare nu vor putea fi returnate!
*** Produsele fara etichetele originale, nu vor putea fi returnate!
Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate la distanta: Consumatorul are dreptul de a se retrage din contractul la distanta, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de catre dumneavoastra.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat cu toate accesoriile.
Din motive de igiena, SC ARTCONFEX SRL nu accepta retururi de lenjerie, jambiere, dessuri, sosete saltele, protectii de pat, bodyuri, seturi de maternitate si in general orice fel de produse care pot afecta igiena personala.
Produsele Personalizate cu Texte sau Ilustratii ( ex: Produsele de botez care se personalizeaza cu numele copilului / data evenimentului) la cererea clientului nu se pot returna / schimba / inlocui.
Produsele de Mobilier pentru bebelusi care au fost desigilate, montate, au ambalajul original deteriorat NU se pot returna.
Produsele realizate la comanda, personalizate dupa specificatiile clientului nu se pot returna conform Ord.130/2000 Cap.2 Art.10, litera c) Contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid;
Informații pentru consumatori Persoanele fizice au dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile calendaristice. Persoanele juridice nu pot returna produsele comandate. Perioada de retragere pentru persoanele fizice expiră după 14 zile începând de la ziua încheierii contractului (de la ziua la care intraţi dvs. sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor (în cazul unui contract de vânzare)sau - de la ziua la care intraţi dvs. sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dvs., în posesia fizică a ultimului produs (în cazul unui contract privind bunuri multiple comandate de consumator printr-o singură comandă şi livrate separat) sau - de la ziua la care intraţi dvs. sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dvs., în posesia fizică a ultimului lot sau a ultimei piese (în cazul unui contract privind livrarea unui produs constând din mai multe loturi sau părţi)sau - de la ziua la care intraţi, dvs. sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dvs., în posesia fizică a primului produs (în cazul unui contract pentru livrarea periodică de produse pe o perioadă de timp determinată)
Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poşta sau e-mail sau completarea formularului google atasat acestei pagini (apasa butonul click here). În acest scop, puteţi folosi modelul de retragere alăturat; folosirea lui nu este însă obligatorie. Dacă folosiţi această opţiune, vă vom transmite fără întârziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail/sms/telefonic, confirmarea de primire a cererii de retragere.
Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteţi comunicarea cu cel putin 12 ore înainte de expirarea perioadei de retragere. Dacă vă retrageţi comanda, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la Dvs., exceptamand costurile livrarii (tur-retur).
Regulamentul este disponibil in urmatorul link: www.camerabebelusului/cardfidelitate
Regulamentul este disponibil in urmatorul link: www.camerabebelusului/cardcadou
Promotiile desfasurate pe Site-ul www.camerabebelusului.ro nu se cumuleaza intre ele, aplicandu-se reducerea cea mai mare. Acest lucru este valabil pentru orice forma de reducere (carduri de fidelitate, coduri promotionale, vouchere cadou, reduceri procentuale de pe Site, etc.) ca regula, cu exceptia situatiilor in care este mentionat altfel in promotie. De asemenea, in cazul existentei unui voucher procentual, detinatorul unui asemenea voucher nu poate beneficia de reducerea cumulata conferita de aplicarea voucherului procentual la reducerea deja existenta in cadrul unei promotii. Anumite campanii promotionale nu se cumuleaza cu alte reduceri, promotii sau actiuni de fidelizare. Acest lucru este specificat in regulamentul campaniei respective.
Pentru participarea la concursurile organizate de AnneBebe si parteneri, vom utiliza datele dvs. cu caracter personal (nume, prenume, adresa de email, numar de telefon, varsta copil, nume copil). Pentru inscrierea la concursuri, este nevoie sa va inregistrati cu adresa de e-mail, mijloc prin care AnneBebe si partenerii din concurs, vor putea sa va tina la curent cu rezultatele concursului, campaniile promotionale, campanii informationale si noutati despre beneficiile Fan Clubului AnneBebe. Detaliile despre politica de confidentialitate si modul in care gestionam newsletterele, regasiti pe pagina camerabebelusului.ro/confidentialitate. In cadrul fiecarui concurs organizat, se ofera un singur premiu, care va fi detaliat pe pagina concursului. In primele 1-3 zile, la finalul perioadei de inscriere afisata pe pagina concursului, se va extrage castigatorul prin site-ul Random.org si va fi anuntat prin email, pentru a putea intra in posesia premiului sau pentru a fi programat, in functie de fiecare situatie in parte.
- Pentru premiile fizice - produse, castigatorul se va prezenta pentru ridicare in magazinele AnneBebe, daca este din Bucuresti sau se va livra prin posta rapida daca se afla in alt oras din Romania.
- Pentru premiile servicii (foto, traininguri), castigatorul va alege o data/ora in care partenerul are disponibilitate pentru prestarea serviciului oferit ca premiu. Prestarea serviciului se va face doar in locatia partenerului si doar in data si ora stabilita cu acesta. Neprezentarea fara notificarea acestuia cu 48 de ore inainte, va duce la pierderea premiului!