Conform Ordonanței de Urgență Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță:
Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator sunt exceptate de la dreptul de retragere, conform Ordonanței de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, Articolul 16, punctul e).Produsele care fac parte din această categorie sunt Lenjerie Intimă, Jambiere, Dresuri, Șosete, Saltele, Protecții de pat, Lenjerie de Pat, Prosoape, Panze, Scutece Textile, Servetele de Igienă, Body-uri, Seturi de maternitate și toate derivatele acestora, pentru a asigura siguranța și igiena produselor vândute, evitând riscul de contaminare a articolelor destinate bebelușilor.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat cu toate accesoriile.
Produsele personalizate cu texte sau ilustrații (ex: produsele de botez care se personalizează cu numele copilului/data evenimentului) la cererea clientului nu se pot returna/schimba/înlocui.
Pentru produsele personalizate de Crăciun, făcute pe măsura sau după modelul ales de client, produsele de sezon (seturi Crăciun, rochițe Crăciun, costumașe tematice Crăciun, body-uri Crăciun, salopete cu/de Moș Crăciun, salopete cu brazi/reni etc.) NU se acceptă returul/schimbul după data de 19.12.2024.
Pentru produsele livrate cu tag-ul de siguranță/sigiliul montat la livrare, care se returnează cu sigiliul/tagul de siguranță detașat/rupt de către client, nu se acceptă retur/schimb, iar după inspecție produsele vor fi livrate către client pe cheltuiala acestuia la un cost suplimentar de 45 lei (tur-retur).
Produsele de mobilier pentru bebeluși care au fost desigilate, montate, au ambalajul original deteriorat nu se pot returna.
Produsele realizate la comandă sau aduse în baza unei comenzi speciale pentru clienți (produsele cu status PreComandă) sau personalizate după specificațiile clientului nu se pot returna conform Ord.130/2000 Cap.2 Art.10, litera c) Contracte de furnizare a unor produse executate după specificațiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum și a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.
Persoanele fizice au dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile calendaristice. Persoanele juridice nu pot returna produsele comandate.
Perioada de retragere pentru persoanele fizice expiră după 14 zile începând de la ziua încheierii contractului (de la ziua la care intrați dvs. sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor (în cazul unui contract de vânzare) sau - de la ziua la care intrați dvs. sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dvs., în posesia fizică a ultimului produs (în cazul unui contract privind bunuri multiple comandate de consumator printr-o singură comandă și livrate separat) sau - de la ziua la care intrați dvs. sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dvs., în posesia fizică a ultimului lot sau a ultimei piese (în cazul unui contract privind livrarea unui produs constând din mai multe loturi sau părți) sau - de la ziua la care intrați, dvs. sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dvs., în posesia fizică a primului produs (în cazul unui contract pentru livrarea periodică de produse pe o perioadă de timp determinată).
Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă sau e-mail sau completarea formularului google atașat acestei pagini (apasa butonul click here).
În acest scop, puteți folosi modelul de retragere alăturat; folosirea lui nu este însă obligatorie. Dacă folosiți această opțiune, vă vom transmite fără întârziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail/sms/telefonic, confirmarea de primire a cererii de retragere.
Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea cu cel puțin 12 ore înainte de expirarea perioadei de retragere. Dacă vă retrageți comanda, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dvs., exceptând costurile livrării (tur-retur).
Cheltuielile de tur - returnare vor fi suportate de dvs. și se va emite o factură de transport de retur, care va fi scăzută din valoarea produselor achiziționate.
*Diferența dintre valoarea produselor achiziționate și valoarea transportului de retur va fi creditată în contul dvs. în termen de 2-14 zile de la recepționarea și verificarea integrității produselor.
Dacă produsul returnat de dvs. a fost purtat/utilizat și prezintă urme de utilizare sau nu a fost reambalat corespunzător și în urma transportului a suferit degradări, se va întocmi un proces verbal de recepție și constatare și se va emite o factură pentru decontarea reparației sau înlocuirii părților degradate/defecte.
*Diferența dintre valoarea produselor achiziționate, valoarea transportului de retur și valoarea facturii pentru reparație/înlocuire defecte va fi creditată în contul dvs. în termen de 2-14 zile de la recepționarea, verificarea și emiterea procesului verbal privind integritatea produselor.
Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.
Intră în lumea noastră!